Más világ, más virág

2011.05.06. 09:35

Ipari zen: DSC 0104.NEF HatalmasIpari zen: DSC 0136.NEF élmény volt sétálni egy szubtrópusi erdőben. A sűrű növényzet miatt csak arra lehetett menni, amerre egy kis járt csapás volt, kölönben mindenfele bokrok, fák, pálmák és aljnövényzet volt áthatolhatatlan sűrűségben. Akármerre mentem csupa olyan növényt találtam, amit hírből sem ismertem előtte.  Mondjuk néhány filodendron meg pálma van otthon a lakásban, de az otthoni szerény méretű darabokhoz képest érdekes volt látni az itteni méteres levelekkel rendelkező óriásokat. Szerencsére Hong-Kongban is éppen tavaszi virágzás volt, ami az allergiámnak ugyan nem tett jót,Ipari zen: DSC 0044.NEF de  káprázatos szín- és illatkavalkádot varázsolt elém. Csöpögő orral és tüsszögve tehát, de fényképeztem, fényképeztem és fényképeztem. Hát itt van néhány darab, további sok-sok pedig az innen nyíló galériában.  Ipari zen: DSC 0098.NEF

A bejegyzés trackback címe:

https://tucsokesbogar.blog.hu/api/trackback/id/tr582881625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása